Thursday, November 22, 2012

剛剛跟印尼姐姐說完的一篇「光酥餅的故事」


頭先,我家的印尼姐姐指著我正在偷吃娘子大人買回來的迷你光酥餅問:「咩嚟ga?
見一位印尼姐姐對我國的偉大發明感好奇,我便立即導賞員上身,邊噴餅邊跟好講解有關光酥餅的歷史。
「妳睇我呢個餅係迷你版來的,其實真正的光酥餅大呢個餅成十倍GA!呢個餅對我地今天中國的貿易發展有著重大的幫助呀!」
印尼姐姐雙眼瞪得大大的望著我拿著的光酥餅,期待著我把故事講下去。
「係古代的中國,即係六/七/八年前啦!D商人要去做生意時都要走遠路wor,咁以前係冇巴士,又冇地鐵,加上當時D商場無而家咁多的,就算去附近街市買餸都要由馬鞍山行到旺角啦,更何況去第二個城市做生意呢?」
印尼姐姐好像嘆了一口氣,心裡在記念著當年來港開路x的印尼姐姐前輩們。
「咁好似香港D商人要去北京做生意,又或者香港的特首要去北京交代香港的事務呢!咁以家搭飛機去都要五個鐘啦!何況以前無飛機呢!就算騎馬去都要大半個月嘛!咁途中又無7仔,當年又未發明朱古力和曲奇餅,咁這些商人的太太便發明了光酥餅了,因為呢塊餅夠大又輕又夠飽又夠經濟,咁D生意人就隨手放五六個係背包便可以遠行了,方便到極!」
見印尼姐姐好像不太理解北京在那裡,我決定再給另一個例子。
「妳知道印尼去香港有幾遠嘛?」
印尼姐姐以微笑點頭來表示知道。
「咁以前D香港商人要去印尼做生意,但又無飛機搭,所以要自己划船去的,咁路途遙遠,佢地就會帶著十分幾個光酥餅做糧食了。就算架船遇到風浪沉咗,佢都會帶住塊餅跳落海。」
「吓,咁塊餅會濕WOR!」印尼姐姐問。
「係呀!塊光酥餅濕咗後會發大,咁就會變成可以食的救生艇了,食落仲會有D鹽味TIM……」
印尼姐姐沒等我把故事說完便走開了……

No comments:

Post a Comment