Friday, October 26, 2012

So 白痴對話#1


近日被某中學副校長狠狠地責備了一鑊,以下是我被X實錄:
背景:該校的家教會邀請我為他們進行4場《逆向成功學系列》的家長訓練,副校長正在跟我在電話中夾日期時間。

我:「出年2月尾的日子會有D風險,因為張小B的預產期係226日,咁我真係唔知佢會唔會早兩日或遲兩日出來wor!」

副校長:「咁我約你3月第二個星期六啦,即係39日啦!」

我:「Um…其實3月第一個星期六,即係32日都OK的,張小B實出咗世ga la!」

副校長:「唔係ga!個BB出世係幾日,你會勁忙咁係醫院不停出出入入ga wor!」

我(天真地):「要ga咩?」

副校長(有點煩躁地):「當然要啦!個BB出世後,頭那個星期都係醫院好多嘢搞ga!」

我(恍然大悟地):「吓!原來係咁ga!我仲以為一出世就走得tim!」

副校長(當場火爆地):「喂!你勁唔專業lor!個BB出世後可能會有好多問題出現ga,一定唔可以即刻抱走囉!仲有xyzxxyzyzxyzyxzyzyxyzyz……」

感謝這位副校長的熱心指導,我上了寶貴的一課了!

1 comment:

  1. 哈 哈,仲以為你得罪左咩事添,其實係睇bb健唔健康姐,不過就算抱走你都唔得閒啦,咁好玩,日日攬實佢

    ReplyDelete