Sunday, January 13, 2013


第三天training
唔知點解, 老師的假髮好似真咗少少, 有可能是因為看慣了!!!
我終於成功地把昨天從來自印度的同學Ametee身上習得的極速催眠導入法跟我平時用開的導入法合而為一了!!! Yeah!!!
來上master trainer班的果然都是高手雲集!!!總之就係好勁!!!我旁邊那位就係來自印尼的Melly, 基本上她除了係英文唔好外, d skills 都好勁!!!
作為書蟲的我, 忍唔住買了她的大作, 諗住拿回香港找家裡的印尼姐姐幫我翻譯!!!
Anyways, 佢真係好nice!!!
晚上去了附近掃街, 買了好多小食, 正!!!
你地冇睇錯!!! 我真係呑了那條魚!!!

No comments:

Post a Comment