Thursday, November 1, 2012

講座事後FEEL ﹣ 寧波公學

Created with PhotoShake


今天到了寧波公學作講座,講題是[我也可以了不起]。
邀請我的梁sir幾好傾,很高興認識你!
順便一提,我開始寫緊新書!!!
今次我會以[我也可以了不起]為題,分享推動我一直努力的一些教誨!!!
這本書鐵定會在下年三月前出版(雖然我未搵到出版社幫我出),但我一定會讓它出版,因為這是我要送給張小B的出世禮物!!!

1 comment:

  1. Hello,stanley.今日,我十分榮幸可以坐系禮堂聽到你既講座,你講述你不平凡既經歷,令到我十分感慨、感動。你既人生經歷正正影響著我,如何去追求自己既夢想!!我好佩服你系困難時依然堅強齊起身,唔驚跌倒,你既勇氣帶卑我好多正面既態度,多謝你帶卑我哋一個甘精彩而又意義既講座。我希望終有一日,我都可以講:“我也可以了不起。”

    ReplyDelete